القائمة الرئيسية

الصفحات

أخر الأخبار [LastPost]

شاهد بالفيديو| عبير محتاجة تعارف

شاهد بالفيديو| عبير محتاجة تعارف


     عبير

انا عمرى 27 سنة

اهوى التعارف على شباب للتواصل معايا انا

موجودة هنا بالموقع هنتكلم بعدين نحدد

انا على فكرة متجوزة بصراحة بس برضه قررت

ان اعيش حياتى لانى عرفت حاجة عن جوزى

ومش هتتصدق وكمان محدش من اهلى هيصدقنى

بصريح العبارة عرفت ان هو شاذ يعنى بينام

 تحت الرجالة وبيبقى ذى الست وكمان النصيبة

بياخد لبسى الداخلى يلبسوا وهو معاهم يعنى مش كفاية

ان هو كدا لا كمان لبسى بيشفوه ال بيبقى معاهم

 طبعا انا الاول كنت بلاقى قمصان نومى فى الغسيل



بستغرب لحد ماحولت اراقبه من غير مايحس

لقيت ان بياخدهم فى شنطة من غير ماعرف الاول

 شكيت ان على علاقة بواحدة لكن جرأة واحد صحبه

معايا فى التليفون عرفتنى كل حاجة لان لما اتجرء

على هددته اقول لجوزى قال لى جوزك ايه ده انا

بعمل فيه كذا وكذا حتى بيكون بقمصان نومك


 ووصفهم لى مصدقتش من وقتها بصراحة قلت

 هنا هفك عن نفسى وبرضه مش هعمل شيئ حقيقى

 كلام بس انما فعل حقيقى مش هقدر طبعا يعنى


 اعتبروها بنتقم من نفسى او من جوزى

 لكن برضه من غير ماغلط اوى انا كمان ال يحب

يتكلم معايا ويحس معايا ان هو جوزى انا موافقة

المهم من غير مانتقابل يكون كلام بنا هنا

او فون او فيديو على الكام



شاهد مواضيع مميزة قد تهمك ايضا



احصل على هديتك من هنا


برجاء الإنتظار قليلا والإستمتاع بمشاهدة الفيديو

مجلة الأستاذة

تعليقات